wtorek, 4 lutego 2014

Pierwszy wpis, co tu znajdziesz?

Witam wszystkich czytelników !  

Jest to mój pierwszy założony blog w życiu więc nie chciałbym abyście na początku mojej przygody wymagali ode mnie profesjonalnego wyglądu  oraz tekstu który będę na nim umieszczał ale dość szybko się uczę i mam nadzieję że w niewielkim czasie to ogarnę :) Na tym blogu podzielę się z wami poradami jak przyspieszyć wzrost swojej masy mięśniowej, jak zgubić trochę Kg i ćwiczenia jakie polecam i nie polecam na poziomie domowym. Nie oczekujcie ode mnie że przedstawię wam receptę jak zrobić sylwetkę Fit w jeden miesiąc ponieważ żeby wyglądać dobrze musimy  dać sobie na to wystarczająco dużo czasu. 

Ja stosunkowo niedawno zacząłem  przygodę z pracą nad swoim wyglądem ale przez ten krótki czas zdobyłem kilka cennych wskazówek na ten temat i chciałbym się nimi z wami podzielić. Myślę że mogą one przydać się ludziom którzy tak samo jak ja rozpoczynają swoją przygodę z ćwiczeniami i pracą nad wyglądem Fit.


Więcej o mnie i o ćwiczeniach jakie wykonywałem znajdziecie już wkrótce w następnym poście. 

Czekam na cenne wskazówki od was w komentarzach.

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)