wtorek, 4 lutego 2014

Muzyka, recepta na dobry trening?

Witam cię czytelniku ! 


Jest 2:00, a mi zebrało się na napisanie posta. Do rzeczy...

Muzyka pomaga czy raczej przeszkadza w dobrym Treningu?
Oto jest pytanie! 

Był czas że chodziłem na siłownię z MP3 na której miałem świetną muzykę motywacyjną(jak dla mnie).
Ale co chwilę albo zahaczałem gdzieś kabelkiem od słuchawek, za każdym razem jak ktoś podchodził do mnie to musiałem zdejmować jedną z słuchawek  żeby go usłyszeć itd... No i po pewnym czasie zrezygnowałem ze swojej muzyki bo uznałem że tak po prostu będzie łatwiej i przyzwyczaiłem się do "smętów" które puszczają u mnie na siłowni.
Jednak widzę dosyć dużo osób które przynoszą swoje MP3/MP4 czy telefony jak kto woli i słuchają swojej muzyki.

Teraz pytanie do ciebie, czy ty preferujesz muzykę która leci u ciebie na siłowni czy raczej swoją własną Playlistę? 


Czekam na odpowiedzi w komentarzach, jestem bardzo ciekaw. 
Możesz też napisać tytuły swoich piosenek motywacyjnych. 


4 komentarze:

  1. Ja wolę swoją muzykę, która dodaje mi energii i którą lubię :)
    Był czas ze chodziłam na siłownię miesiąc ale teraz mam strasznego lenia. Od wczoraj próbuję z tym walczyć :P :P
    obserwuję:)
    http://vogueswing.blogspot.com/
    A jakbyś mógł wyłącz weryfikacje obrazkową, byłoby milej dodawać komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za obserwację, odwdzięczę się.
      Obrazki wyłączone.
      Pozdrawiam ! : )

      Usuń
  2. bez muzyki ciężko się zmotywować do treningu

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko swoja muzyka, chyba że coś wpadnie w ucho na siłowni. Zapraszam do mnie: https://www.amart.pl/category/czajniki Może znajdziesz coś dla siebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)