wtorek, 4 lutego 2014

A6W – Aerobiczna 6 Weidera Warto?


Witajcie!


Dziś chciałbym wam opowiedzieć o mojej przygodzie z Aerobiczną 6 Weidera.
Co to jest Aerobiczna 6 Weidera? Jest to zestaw ćwiczeń
wymyślony przez Joe Weider, ma na celu zbudowanie nam naszych mięśni brzucha.

Ja osobiście robiłem te ćwiczenia przez miesiąc i moje mięśnie brzucha naprawdę stawały się widoczne, gorzej było z moimi plecami a tak dokładnie z dołem pleców.
Po miesiącu ćwiczeń, dzień w dzień doznałem urazu dolnej partii pleców. Po prostu pewnego ranka nie mogłem wstać z łóżka. Tak więc Aerobiczna 6 Weidera zafundowała mi tygodniowy urlop w łóżku. Po wizycie u lekarza dowiedziałem się że od chwili urazu moje plecy mogą być "uczulone" na wysiłek fizyczny lecz jak się później przekonałem nie było tak źle. 

Po tej przygodzie mam mieszane uczucia co do tego zestawu ćwiczeń ponieważ z jednej strony wyszło mi to na plus i z jednej strony na minus. 

Więc czytelniku, jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z Aerobiczną 6 Weidera to przestrzegam  cię przed treningami dzień w dzień. Myślę że właśnie przez to moje plecy zareagowały tak a nie inaczej. 

W przyszłych moich postach będziesz mógł zauważyć inne, leprze i bardziej bezpieczne plany treningowe.

Plan treningowy Aerobicznej 6 Weidera  wygląda tak.
A może masz już opinię na temat Aerobicznej 6 Weidera?
Swoją opinię możesz wyrazić w komentarzach pod tym postem, chętnie przeczytam twoją historię dotyczącą a6w! :)



Do usłyszenia ! 

1 komentarz:

  1. Kiedyś w jakimś periodyku sportowym wyczytalam, że należy to robić co drugi dzień, czy nawet co trzeci. Co by się zgadzało 😁

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)